Fsv canım benim sabahtan sancılarım vardı hastaneye gittik 1 cm açıklık olduğunu söylediler kadın doğuma geçtim acilden. Orda istersem eve gide bileceğimi istersem de kala bileceğimi söylediler ben kalmayı seçtim. Biz gittiğimizde sabah saat 10 du akşama kadar sancım gelip gidiyordu ama açılma ilerlemiyordu. Sonra aşagıya doğumhaneye indim orda biraz panik oldum tekrar odama geçtim duş aldım uyudum. Uyurken açılma oldu zaten 5 cm olunca tekrar doğumhaneye indim suni sancı nst takıldı 8 cm olduğunda çatala çıktım ıkınmaya başladım ve kızım doğdu. Bebeği giydirdiler benim içten bi kaç tane dikiş vardı onları attılar sonra bebeği kucağıma verdiler tekerlikli sandalyede odamıza geçtik. Kızım oğlen 12.25 de doğdu o geceyi kaldık sabah çocuk doktoru muayene etti ve taburcu olduk. Bu arada doğumhanedeki sancı odası 4 6 kişilikti onun da bilgisini vereyim. Doğumhanede 4 kişilikti. Benle beraber 3 doğum yapan kadın daha vardı.