_gizem81
Ben ilk gebeliğim de bilmiyordk canım bende preaklamsi var. Tansiyon sağlık ocağında yüksek çıkıyordu yol yürüdüm sıcaktan sandık. Kendi doktorma gittim önce tansiyon bakıyordu baktı 14 9 bi kötü oldu yüzü. Sonra karnıma baktı bebek hiç kilo almamış. Dedi Acaba protein kaçağı mı var. Önce normal idrar tahlili yaptırdı protein çıkmadı. Tekrar yanına çağırdı baktı bebek aynı. Sonra 24 saatlik idrar tahlili yaptırdı. Sonuç akşam üstü çıktı dedi sabaha acil doğuma alıyorum. Ben ilaç kullanmadım. Şimdi başka şehirdeyim ona dedim yine hamileyim. Bana dedi üniversite araştırma hastanesinde takipli ol. Ben özele gitmek istedim. Şimdi ki doktorum 7.nci haftadan itibaren coraspin verdi 32 ye kadar onu kullanacaksın dedi. Umarım tekrar etmez ama risk çok dedi.