İdrarda protein ve enfeksiyon farklı şeyler. Proteininiz biraz yüksek çıkmış olabilir. Tansiyon takibini yapın. Tansiyonunuz 13/9 üstüne çıkarsa doktorunuza bilgi verin. Proteini düşürmek için vermemiştir. O toz antibiyotiği muhtemelen az da olsa enfeksiyon olduğu İçin vermiştir. Ben de kullandım bir sıkıntısı olmadı