miraylihayat Ezgii1997 Benim akışmadı çıkmaya başladıça dozu düşürdüm ve düzene girince kestim. Geçmiş olsun yarar inşallah
Arya10 Sedaduru açlık tokluk şekerine baktir istersen sağlık ocağında benimde bu haftalar şekerim düzgün çıkıyordu 20.ci haftalarda şekerim yukseldi bebeğin suyu fazla dedi doktor şimdi şeker yüklemesi yapacam eğer çok yüksek çıkarsa insülin kullandırır
Ezgiiss Ezgii1997 kuru inciri küçük küçük kes zeytin yağıyla karıştır sabahları aç karnına bir kaşık ye. Sonra ılık su iç, hemşirem söylemişti