Bana doktorum her sabah aç karnına bir kaşık zeytinyağı iç demişti tabii ben bulantıyı hesaba katmadan içtim bir daha da içemedim zaten ama sonrasında hep zeytinyağlı soğuk yemekleri pişirdim bol zeytinyağında salataya da bol koydum inanılmaz iyi geldi