Kızlar dün kan verdim hamileyim. İlk gebeliğim boş gebelik olmuştu. Onda da mide bulantısı yaşamamıştım. Beta degerime göre en az 5-6 haftalık hamileyim. Şuan yine mide bulantısı yok. Çok korkuyorum yine aynı şekilde bebeği göremeyeceğim diye. Eşime bile söylemedim hayal kırıklığı olmasın diye. Doktora pazartesi günü anca gidebilirim. Hamile iken mide bulantısı yaşamayan oldu mu?