Elifkatt12 yaa bu kaçıncı post bu aralar 🙈 nasıl detaylıda bile erkek diyorlar da sonra kız diyorlar. Belki kız diyen yanılmıştır. Sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah her şey gönlünüzce olur 🥰 Bana 14-16’da kız dediler. Perinatolog detaylıda göstermiyor dedi. Ben de zaten biliyorum diye çok takılmadım bir daha da sormadım 😅 asla cinsiyetçi bir insan değilim ama her şeyim kıza yönelik 😅