hayallliiim mysweetbabyy çok teşekkür ederim birde ben 12 ye girdim doktordan geliyorum devam et dedi bana postta 12. Haftadan sonra bırakılıyor falan okudum sizi nasıl yönlendirdi doktorunuz 12+0 olduk
mysweetbabyy hayallliiim ben daha yeni gebeyim 4 haftalik 😋 ama 12de bırakanda var doguma kadar kullanan da
Novaa poyrazvearya Folbiol bildiğim kadarıyla yüksek dozda ve sentetik bir folik asit. Onun yerine folidays gibi aktif folat içeren bir takviye emilimi açısından iyi olabilir. Tabii doktorunuz bir risk görerek bu kadar yüksek doz vermediyse.
Adfghjk234 Bende de bir sıkıntı yoktu dozu yüksek oldugu için içinme şüphem vardı yine de doktor devam et dedi
Babyaksu Gebelik öncesi 3ay folbiol kullandım doktorum ağır oldugunu yarısını iç demişti zaten çok az kalmıştı daha da devam etmedim elenatal kullanıyorum şimdi