poyrazvearya Kızlar folik asit olarak doktorum folbiol yazmış ondan önce daha kaliteli olduğunu düşündüm bir folik asit kullanıyordum bundan memnun olmayanlar duydum kullanan var mı acaba ilk aldığımı 150 liraya almıştım bunda fark 50 çıktı sormak istedim
Arzu_uu poyrazvearya Benim özeldeki doktorum Regenesis Max yazmıştı bana onu kullanmamı soyledı basından beri onu kullanıyorum devlete bır kere muane gıttıgımde de falibol yazmışlardı ama çoğu yorum okuduğumda çok ağır bi folik asit olduğunu soykemıslerdı o yüzden kullanmadım
Fatmaztrk poyrazvearya doktorum folikasitlerin çoğu aynı içinde çok karışım olmayanlardan birini al demişti
Novaa poyrazvearya Folbiol bildiğim kadarıyla yüksek dozda ve sentetik bir folik asit. Onun yerine folidays gibi aktif folat içeren bir takviye emilimi açısından iyi olabilir. Tabii doktorunuz bir risk görerek bu kadar yüksek doz vermediyse.
A_syma EmineDefneGokce Banada doktorum folbiol yazdi. Ilac alejilerim oldugu icin tek icerigi uyan bu oldu. Haftada 1 kez iciyorum. Böl demedi. Haftada 1 kez diyemi tüm yutuyorum acaba
EmineDefneGokce A_syma haftada 1 kez normal . Çünkü bütün folikasitler günlük alınır . Folbiol ağır. Folikasitin ağırı da zararlıymış
hayallliiim EmineDefneGokce bende de ocean diye bir folik asit var cam şişide onamı devam etsem fobliol verdi ilk karaciğeri çok yoruyor diye bıraktım ocean almıştım şimdi devletteki de fobliol yazmış ama ben sadece karaciğeri yoruyor sanıyordum
mysweetbabyy hayallliiim faolbiol hem sentetik hemde dozu cokk yüksek ocean methil folat hem doğal formu hemde 400 mg
Aag06 Foliciod12 kullandirdi bana doktorum 12.haftaya kadar sonrasi regenisismax e gectik doguma kadar
Sema_sylgn Eşim hemşire ebe arkadaşı bize olk 3 ay folactive sonrası içinde pregnom önerdi özeldeki doktoruma sordum oda cok iyi dedi 3. Ayımda oda aynı şekilde pregnom la değiştirdi balık yağı takviyeliydi gayet güzel bi bakın derim
hayallliiim mysweetbabyy çok teşekkür ederim birde ben 12 ye girdim doktordan geliyorum devam et dedi bana postta 12. Haftadan sonra bırakılıyor falan okudum sizi nasıl yönlendirdi doktorunuz 12+0 olduk