Yanıltmak istemem ama ben ilk idrar testini gün ortasında yapmıştım negatif çıkmıştı, daha sonra aynı gece 3 gibi yaptığımda ikinci çizgiyi gördüm. Ardından Sabah kan verdim 9,20 gibi bir rakam çıkmıştı. Muhtemelen 1 gün önce kan testi yaptırsaydım çıkmazdı. Şuanda da 18 haftalık hamileyim. Umutsuz olmayın 🌸