Bata 4-5 gün var.
Dün sabah kaset test yaptım negatif çıkmıştı. dahiliye randevum vardı doktordan beta da istedim onada baktı 0 çıktı. Neyse eve geldim ama kasık ağrılarım ve baş dönmelerim devam ediyordu hemen ovulasyon testi yaptım yumurtlama mı var yoksa yine diye düşündüm pozitif çıktı sonra hemen kaset gebelik testi yaptım oda silik çıktı
Kafam çok karıştı yenimi tutunuyor yoksa yanıltıcı testmi