minikmucizemmmmmmm Merveclnk ben bilmiyorum ve aile hekimi ile hiç bu şekilde muhabbetim olmadı, en ufak bir durumda kendi doktoruma ulaşmayı ve herşeyi ona sorarak kullanmayı tercih ediyorum
Serap-Yigit Merveclnk sizi anlıyorum. Gidebiliyorsanız bir kadın doğum hekimine gidin ya da hastanedeki aile hekimliği bölümüne gidin. Bende aynıyım günde 200 mg kullandığım halde hala kendime gelemedim
btlbsr Ben 17+5 de başlamıştım. Normalde 16 gibi başlanıyor ama sıkıntı yok demişlerdi. Benim tahlillerim iyiydi mesela. Doktorunuza güvenin 🌸 ya da direk uzman kadın doğum doktoruna sorun
Cekikveannesii Merveclnk ben öğrendiğimde zaten çok düşüktü hemen başladım hala içiyorum. Sakıncası yok içebilirsiniz istediğiniz zaman