Merveclnk
Kadın doğum hekiminiz karar verir . Kan değerlerinize göre . Ama rutin başlayanlar var 12 13. Haftada
Mesela benm muayenem 13. Hafta idi o hafta yazdı. Görümcemin 14 de idi onada 14 de yazdı.
Aile hekiminizle ilaç kullanma konusunda danışmada bulunmayın bence direk kadın doğum dr unuza sorun derim. Benım aile hekimim kullandığım ilaçları soruyor değişim , ilaç yazma vs herşeyi kadın doguma bırakıyor böyle olmaları lazım ama biraz müdahale edenler de var yok multivitamin kullanma gerek yok , kan ilacına 16 da başla. Onların uzmanlık alanı degıl bence müdahale etmemeliler