TeoMom canım ben de pko hastasıyım yıllardan beri belirtileriyle uğraşıp durdum. Hem fazla kiloluydum hem tüylenmem, sivilcelerim falan vardı ve yıllarca doğum kontrol hapı kullandım . Sonra sağlıklı yaşama karar verdim 2 yıldır ideal kilomdayım her gün yürüyüş egzersiz falan yapıyordum. Sağlıklı besleniyordum. Eşimle 6 7 ay önce bebek istemeye başladık. Doktora gittim durumu anlattım . Doktor sağlıklı yaşayarak hastalığı yenmişsin çok hızlı hamile kalacaksın dedi ve dediği gibi oldu bir dahaki ay hamile bir şekilde gittim tekrar doktora :) o yüzden hiç panik yapma sadece sağlıklı yaşamaya çalış başka bir şey yapmana gerek yok 😊