Kvser kuzum yeni gördüm postunu, Dr um banada öyle dedi “stres yapıyorsun bebeği ertele bu şekilde olmaz” demişti, benimki meslekten kaynaklydı.
Dr öyle deyince bi muhasebe ettim o kadar üzülmemeliyim diye, sende bil ki stres o kadar olumsuz etkiliyor.
Hatta bana Dr um, “2,3 ay sonra düşün bu şekilde nasıl olsun” demişti.