30+3 çok ağırlaştım. Eğilemiyorum, eğilirsem kalkamıyorum. Az ayakta dursam belim kopacak gibi oluyor, ellerimi parmaklarımı bükemiyorum ödemden. Klimanın veya vantilatörün karşısından kalktığım an belimden aşağı ter akıyor. İştahım bi gidiyiiiiii, bi geliiyiiii. Gittiği zaman bütün gün açım, geldiği zaman dolapta bişey bırakmıyorum. Ne zaman gelecek bu eylüüüülll 🥴🥴🥴