deletenmom1841 Merhaba canım telaş etmene gerek yok. ben hamileliğimden önce bayıla bayıla yerdim. Hamileliğimin başından beri yiyemedim tiksindim doktorum herhangi bir balık ilacı da vermedi omega 3, balık yağı vs. 38+1 olduk bebeğimin gelişimi gayet iyi, yersen bu bebeğin için bir artı olur yiyemiyorsan da yapacak bir şey yok canım