minik_koala_ve_annesi Hulus kiz o kadari karnimizda nasil tasiyalim😁😁ama genede 0-3 iyi yenidoganda bence
Hulus minik_koala_ve_annesi yok bencede kesinlikle öyle zaten 0-1 ay hani hastane çıkışı için filan uygun yoksa uzun vadeli olması için 0-3 en mantiklisi