Mela ben de 13+4 üm 1 ayı geçti sürekli yatmaktan psikoloji falan kalmadı zaten. Geçen hafta 2 gün hastanede yattım ama uygulanan tedavi zaten aynı hastanede yatsam nolur. Çok iyi anlıyorum seni benim eşim de inan senden daha fazla bunaldım güçlü olcaksın falan filan konusuo işte konuşması kolay keşke onlar hamile olsaydı da görselerdi bizim kadar bile dayanabileceklermiydi acaba. Çok geçmiş olsun canım inan kendim kadar üzüldüm benim de rahimde perde var bir de onun stresini çekiorm erken doğum riskin olabilir diyolar. Keşke sağlıkla dünyaya gelcegni bilebilsem de herşeye gıkım çıkmadan katlansam 😢