ozzleemmmdal benimde kese ile rahim arasında kanama alanı vardı, hatta boyutu çok büyüktü rahimin %60 ında kanama var demişti doktorum, hastahanede yattım. Her gün sabah akşam iğne vuruluyordum. İki ay bu şekilde geçti. Doktorum her zaman kanamanın miktarından korkma bu bebek eğer sağlıklıysa kanaman çok olsa bile tutunur dedi. Eğer sağlıksız bi bebekse çok az kanama bile olsa düşebilir dedi. Şuan 17. Haftadayım. Kanamalarım bitti ve kanama alanım da 1 cm ye düştü. Çok zor ve sıkıntılı bir süreç tabi ama her şey Allahtan..