Dilser babygirl- normal cnm bende 20. haftadan sonra hissetmeye başladım hatta başta korktum biseyi mi var diye ama bazıları geç hareket etmeye başlıyor korkma yani😌
Seyma0323 Sumeyyeabdi benim genelde aşağlarda oluyor🙈 bazende göbek deliğin altında insan tarif edemiyir demi canim 😁 balon patlamasi gibi
Sumeyyeabdi Seyma0323 evet canim bnmde ama dün akşamki bayagi belliydi esim daha hissetmedi ben koyuyorum var kendi elini koyuyor tepki yok 😂