Bu durum annenin yağ oranı, kilosu, plasentanın bulunduğu yer ve gebelik geçmişiyle alakalı olduğu söyleniyor. Kendi doktoruma sorduğumda ne zaman hissederim diye bana 20. Haftadan önce hissetmen imkansıza yakın hissettiklerin bağırsak hareketin olacaktır demişti. Ben 17. Haftada hissetmeye başladım plasentam ön duvarda olmasına rağmen. Tabi tam anlamıyla 21. Haftadan sonra daha sık ve daha belirgin hissetmeye başlıyorsunuz. Sanırım dünyanın en güzel duygusu bu olabilir 🥹 doğana kadar tabi ki… Gece uykundan bile uyandırıyor bir süre sonra şuan 28. Haftadayız. Her biri sağlıkla gelsin nasılsa 40 hafta sonra kavuşacağız 🥹🥹