Dyg___ ben cerrahpaşada tedavi gördüm aşı 12-13 yaşında yapılmalı evet ama bizim gibi bu hastalığı olanlar da yine de önlem amaçlı hem bana hem eşime önerdiler. Doğum için gittipim dr da aşıyı sordu doğumdan sonra yaptırın dedi biz yaptırıcaz ama miniği bekliyoruz :)