Nevaninannesi sanırım evet yaktıryrdm bende zaten 2 senede bir hemen hemen çıkar ama gebe kalırken yoktu ona dikkat etmk lazım siğil varken birlktelk önermiyorlar,şu an muhtemelen hamilelğmden kaynaklı değerlerim düştüğü için belki vücut direnci düştüğü için tekrar çıktı,ama gerçkten her 2 yılda bir çıkması çok kötü benimkiler küçük ama keşke kesin bi çözümü olsa