Eyl öncelikle Allah razı olsun bu güzel düşüncen için 👏 Allah niyetini dualarını kabul etsin inşallah 🤲❤️ben kromozom bozukluğu nedeniyle bebeğimi kaybettim bir sene olacak nerdeyse Eylül’de doğum yapmıştım çok şükür ki sağlıklı bir evladım daha var elhamdülillah, bende artık istiyorum kızım kardeşiz kalmasın diye cesaretim de yok aslında ama yinede istiyorum ama eşim düşünmüyor yaşadıklarımız çok zordu atlatamadi benim için de dua eder misin 😔 adım şahize