Bugün vitale Hastanesi’ne gittim kontrole normal doğum ve sezeryan 4500 TL idi 1 Ağustos itibariyle fiyatlar güncellenmiş ve 5600 olmuş bir anda 🤷♀️ gerçekten biranda bu kadar zam gelmesi normal mi yaa. Doktorumdan memnun olduğum için orda doğum yapacam mecbur ama yazık günah gerçekten o kadar fiyat yaa 🤦♀️