Kızlar bugün tam 36+5 haftadayız. Doktorum alttan muayene yaptı ve zorunlu sezaryen kararı aldı, ben aslında zaten en başında istekli sezaryen diyordum ama gel bi bakalım fazla ücret ödeme dedi eğer zorunlu olmazsa yazarım istekli diye dedi. Kemik yapın dar ve bebek daha kilo alır normal doğum zaten zor olur dedi , bebişin kilo şuan 3.300 kg. 19 ağustosta hayırlısı ile kucağıma alacağım ❤️