Teşekkür ediyorum çok sağolun size de nasip olsun inşallah evet normal doğum yaptım doğum yaptığın oda da teksin zaten doğumdan sonra seni odaya alıyorlar iki kişilik odada kaldım ama arada perde var zaten ilgi alaka olarak bence şans meselesi diye düşünüyorum ben iyi tatlı dilli bir ebeye denk geldim çok güzel geçti doğumum