Winners Bursa şehir hastanesinde doğum yapan var mı eşleri içeriye alıyorlar mı? Normal yada sezeryanda memnun kalan oldu mu
sliya30 Winners bende orda doğum yapacağım bekliyeyim şurda.. Hatta tek başıma olucam eşler olsa kim yardım edecek bana doğumhaneye önüne alsalar bari sadece yeter…
Winners Çok şaşırtıcı şeylerde katılımcı daha çok oluyor platform yararlı olmaktan çıktı maalesef bekleyelim belki yazan olur😁
aymus Doğumhaneyi geçtim muayeneye alsalar onada razıyım 😁 ilk gebeliğim bende kısmetse orda doğum yapacağım daha önce okuduğum postlarda hiç böyle bişey okumadım Refakatçi olarak da bayan istiyorlarmış
gamzekck aymus benim İlk gebeliğim hatta yeni konu açmıştım bununla ilgili eşleri odaya beş dk dahi olsa almiyorlarmis, ben eşimle kalmak istiyorum, şehir hastanesini öneriyor herkes, oda bana çok uzak ne yapicam bilmiyorum
1Kelebek Kızlar ya şehir hastanesine sürekli her ay ayni doktora nasil randevu buluyorsunuz bileniniz varmi
aymus 1Kelebek saat tam 16.00 da mhrs ye giriyorum ben randevusu açık olan tüm doktorlar görünüyor kontrolümden birgün önce veya sonra farketmeksizin aynı doktora almaya gayret ediyorum
bademomm 1Kelebek pazartesi günü saat 16.00 alarm kuruyorum canım zaten hepsı boş oluyor ama acele etmek lazım hemen doluyor
aymus gamzekck refakat saatinde gelebiliyor eşler diye biliyorum. Ama kalma konusu bencede uygun değil çünkü odalar hep tek kişilik değilmiş yanınızdaki kişinin eşinin orda olduğunu düşünün sizde doğumdan çıkmış olacaksınız emzirme bakım olayı var bi başka erkek yanında kimse rahat edemez
gamzekck aymus arada perde var diye biliyorum 🥺yinede rahat olunmaz evet ama refakatçi saatinde bile almiyorlarmis beş dk bile girememiş adam içeri kız çıkıyormuş odadan öyle goruyorlarmis
1Kelebek aymus Ya bende geçen ay gittim o günden beri bakiyorum gittiğim doktora asla randevu yok her ay baska doktorami gitcem ben çözemedim bu hastaneyi ilk defa gittim ne yapicam bilmiyorum.Aslinda rutin kontrolüm özelde ama tahlil 2li tarama falan icin devleti tercih edicem
bademomm gamzekck ypk canım ben orda yattım eşim ziyaret saatinde 2 saat yanımda kaldı bi sorun olmadı yanı
aymus 1Kelebek bende son iki kontrolümde başladım şehir hastanesine ondan önce Uludağ üniversitesine gidiyordum ikidir aynı doktora bulabiliyorum bulana kadar bakıyorum hergün
Btlplt 1Kelebek kadin doğumda doktorlarimiz bizi düzenli olarak muayeneye cagirdigi icin hangi tarihte gel diyorsa o tarihte sabah 8 bucukta orda oldugun zaman doktorun sekreterine ben doktorun takipli hastasiyim ve beni bugün icin cagirdi ama randevu bulamiyorum derseniz size kaşeli kağit veriyorlar ve o sekilde hasta kayita gidip sira alabiliyorsunuz. Yani ben Eskisehir sehir hastanesine gidiyorum doktoruma istediginiz tarihlere randevu bulamiyorum her seferinde baska doktora mi gidecegim diye sordugumda bu sekilde yapmam gerektigini soylemisti 38. haftadayim ve bulamadigim her randevuya bu sekilde gidiyorum. Sadece sehir degil farkli bi hastaneye giden arkadasim var o da ayni sekilde randevusuz gidebiliyor, sonucta doktorlarin istedigi bazi testlerin vs. belli zamanlari oluyor kacirmamak lazim ki her seferinde farkli doktora gidince onun takibinde degilsen cok ilgilenmiyorlar açıkcası..
aymus 1Kelebek Zeliha Atak Mizacı sert duruyor ama ilgili bi doktor aklındaki soruları özenle gideriyor danıştığında. Önce muayeneyi yapıyor ultrason bilgilerini sekretere kaydettiriyor sonrada bebeği gösterip genel bilgiler veriyo ben memnun kaldım Devlet hastanesi yoğunluğu tabi, bi özel kadar olmasa da işin görülüyor
1Kelebek bademomm Bende hergun alarm kurulu giriyorum mhrs’ye ama asla gittiğim doktorarandevu bulamadım 12.haftada 2′li tarama yapılıyor diye biliyorum o yüzden gecte kalmak istemiyorum
1Kelebek aymus Aa bugün zeliha hanıma randevu açıktı ama kendi gittiğim doktor olsun diye almadim teşekkür ederim canm
1Kelebek Btlplt Ahh işte benim 8.30da orda olmam çok zor ya bize aşırı uzak şehir hastanesi malesef 🥺Bilgilendirdigin icin çok teşekkür ederim canm🌸