YagizAsyaMom farkındayım ama artık yorgun düştüm . Kaldırılamaz bir haldeyim. Çok şükür bugünlerim izle tabiki . Ama eş anlayışsız ilgisiz olunca 22 aylık oğlum la evde ömür dolduruyiruz işte. 30+1 haftalık hamileyim risksen dolayı dışarıda çıkamıyorum aylardır anneme bile gidemiyorum. Bu çok yıpratıyor insanı sanırım. Eşin de ilgi alaka dışarda artık belli oldu ama yapabileceğim birşey de yok gidebileceğinizi bir yerde yok amannnn sanırım hormonlar yaşananlar derken yiprandik;(