Binyaminannesi kilolu da değilim ama tatlı hiç yiyemiyorum hamile olduğumdan beri ona bağlıyorum biraz, hiç hareket etmiyor değil rutin. Kontrollerde gayet sağlıklı olduğunu söyledi doktorumuz, benim bebiş fazla sakin sanırım :))bu gidişle son haftaya kadar bekleriz sanırım