gebe_ebe Anamurlu sancı arada bir oluyor kasıklarıma vuruyor ama henüz düzenli ve sık sık değil maalesef
Svcncmrnz Maviiiperest canım ikisi de zor sağlıkla kavuş inşallah sezeryan diyorsa da sezeryanla yap al kucağına inşallah
12_ze Anamurlu 41 oldum canım ya ben napayim gelmek istemiyor doktor da bekletiyor 42 ye kadar sancı yok bir şey yok doğumun başlamamış diyip geri gönderiyor her seferinde bakalım ne zaman gelecek
Atlasmommy Ben de bugün 39 oldum tık yok. 1 hafta önce nişanım geldi YouTube dan videolar yaptım 1 cm açılma var ama hiç sancı yok aşırı stresliyim