Anamurlu Kzilarrreee ne gelen var ne giden her şeyi yapıyorum ama geomiyoreee galiba ömrümün sonunu hamile gecircem 😅neysee bedenime güveniyorum sağlıkla gelcek inşallah 😍sizde durumlar nasill
Svcncmrnz Anamurlu bnde 38deym gelsin istiyorum sıcaklar ve ağırlaştım zorlanıyorm biran önce sağlıkla gelsinler hurma yiyom rutin temizlik ve iki yaşında kızım.var ona.bakiyom başka yaptığım bsy yok
Melikeex Anamurlu 7 hurmayı kaynat suyunu ıc hurmaları ye ara ara sguat yap gelir ınsallah ben yaptım aksamına sancım oldu ertesi gun dogurdum 37+6 da
gebe_ebe Ben de 39 oldum, sabah uyandığımda nişanım gelmişti ama devamı yok hiç 😅 acayipsin uykum geliyor bir kendime gelsem yürüyüşe filan çıkardım, belki faydası olur 😃
Maviiiperest Svcncmrnz öyle mi yapayım kendimi normale hazırlamıştım şimdi sezeryanı duyunca tedirgin oldum
Maviiiperest 212 yok çatı muayanesi bile zorla yaptırdım gelirse gelir gelmezse direk sezeryan diyor suni sancıyı çekme boşuna diyor bende olabileceği varken olsun istesemde
gebe_ebe Anamurlu sancı arada bir oluyor kasıklarıma vuruyor ama henüz düzenli ve sık sık değil maalesef
Maviiiperest Svcncmrnz açılmada yok dedi 38+6 da muayane yaptığında açılma için neler yapsam farklı önerebileceginiz birşey var mı. Açılma ya da sancı olmazsa sezeryan dedi
Svcncmrnz Maviiiperest canım ikisi de zor sağlıkla kavuş inşallah sezeryan diyorsa da sezeryanla yap al kucağına inşallah