Benim de 25. Haftadan sonra protein kaçağı çıktı. Doktorum her hafta düzenli takip istedi. Tansiyonumu hep ölçmemi söyledi. 13/9 un üstüne çıkarsa haberim olsun dedi. Tek başına protein kaçağı bir anlam ifade etmiyor. Gebelerin çoğunda sonlara doğru oluyormuş. Bebeğin gelişimi iyiyse ve tansiyonunuz normal ise endişelenecek bir durum yok. Tansiyonunuzu devamlı kontrol edin