Ben dün Doktora gittim bendede idrarda protein kaçağı çıktı ama tansiyon hastası olduğum için doktor tansiyondan oluyor dedi 2 günde bir günde 3 kere tansiyonumu ölçüp yazmamı söyledi ve haftada bir muhakak doktora görünmem gerektiğini eğer 14/9 gibi bi değer olursa hemen hastaneye git dedi sende tansiyon problemi varmı ?