Bengulce 10.haftamda liearac, madecassol ve badem yağı kullanmaya başladım..badem yağı göbeğimde çok kıllanma yapınca onu kestim..sonrasında her duştan çıkmadan önce bebe yağı ile tüm vücudumu yağladım, hala nemli iken madecassolü göbek ve göğüslerime sürdüm..gece yatmadan önce de düzenli olarak Lierac a devam ettim..34.haftam gibi karnımda çok fazla kaşıntı olmaya başladı, hiç kaşımadım hemen bolca Lierac sürdüm günde 5-6 kez sürdüğüm bile oldu..çatlak oluşumuna yatkın bir yapım olmasına rağmen 38.haftama giricem henüz hiç çatlamadım 🙏