OzgeSyr_ hayır normal sızlaması. Asıl sızlamaması normal değil ben sızlamayanı anlatamıyorum. Dizimizi çarpsak bir köşeye ağrısı sızısı 2 gün sürüyor , nasıl olurda koskoca ameliyat olursun 7 kat kesilir dikilirsin ve hiçbir şeyim yok kolay dersin. Hiç normal değil bunlar bana inandırıcı gelmiyor. Bende sezaryen oldum. Hiç öyle kolay değil sonrası