Merve201119 Papatyapkr benimde öyle canım 23.cu haftadayi hep kasiklarimda hissediyorum sanki ayaklarıyla ittiriyor gibi bir his oluyor gidiklama gibi
Papatyapkr umaykusum bazen o his de oluyor ama aşağıdan vurduğu zaman irkiliyorum gerçekten yerinden🤦🏻♀️🌼
Nz27 23+1 deyiz fena hareketler hissediyorım tekme var kasıklarımda da sürekli hareketlilik🥹 agrı yapar gbi oluyor
Deletedmom8373 Benim için çok erken olabilir ama yine de sormak isterim 15. Haftadayız geceleri sola yattığımda vajinama böyle ağrılar giriyor alt karnımdan vajinamı elektrik çarpıyor gibi bebek hareketi mi oluyor
Papatyapkr Deletedmom8373 muayene olmakta fayda var tabi doktorun vereceği cevaplar makul olacaktır ama gebelikte bir şekilde ağrı oluyor sancı olmadığı sürece normal karşılanıyor. Rahmin ve bebeğin büyümesinden kaynaklanacağı gibi idrar yolu enfeksiyon riski de olabiliyor. Acil Şifalar dilerim. Her şey yolundadır umarım 🥰🌸
Nz27 Yani 15 haftada hic hareketlilik yok olmuyor 20 haftadan sonra oluyor genelde doktorunda soluyor zaten hareketlilik hissedersin bu haftalarda diye 15 cok cok erken gbi