Papatyapkr merhaba kızlar, bebeğiniz hiç vajinaya doğru canınızı acıtacak yani yerinizde bir irkilecek kadar tekmeledi mi? acaba bu durum normal mi? 23+3
Lito Papatyapkr şuanda tekmeliyor ve uyku yok cnm canım acıyor ama ben 35hafdaligim ve nefes aldık vermek zorlaşıyor kaburgamda rahminde heryerde bebeğin tekmesi 🤲🏻buna şükür saglikli olsunda çekeriz acisini
Deletedmom7373700 Papatyapkr evet vajinada bazen popoda hissediyorum. Ne yapıyor içerde de ta ordan hissediliyor merak ediyorum 😂
Melismelo Vajina değilde sürekli popoda hisediyorum bağırsaklarıma felan vuruyor sanırım cok rahatsız edici hele otururken😅
Bussi Evet tekmeliyorlar :) hatta şuan orasi aciyo ama tatlı bi acı yani:) sola doğru yatmanizi tavsiye ederim biraz daha rahatlatır
umaykusum Acı degilde gıdıklanma gibi vajina ve karın altında sizdede öyle oldu mu hiç icten gıdıklıyor sanki 😀 20+3 deyiz 🥰
Papatyapkr umaykusum bazen o his de oluyor ama aşağıdan vurduğu zaman irkiliyorum gerçekten yerinden🤦🏻♀️🌼
btlbsr Papatyapkr genelde bebek makat geliş pozisyonunda olduğu zaman tekmeleri canımı yakıyordu benim. Ayağıyla ittirdiği için. Şükür düzeldi.