Yaseminsyn ağrısına dayanabiliyorsanız bekleyin isterseniz. Ama ben dayanamamıştım. Bebeğe zarar vermez dedi. Lokal anestezi için iğne vurduklarında çok acıdı. Hatta patlatırken de hissettim. İltihap olduğu için sanırım çok uyuşmadı. Anlık acıydı. Ağlaya ağlaya girdiğim hastaneden güle oynaya çıktım. Tüm işlemler 3 saat falan sürdü. Muayene, hazırlanmam, temizlemesi, dinlenip çıkmam. Beklesem dayanamazdım aşırı büyüktü aşırı ağrı yapıyordu. Sizin küçük mü?