Ahsenmom Avcib ben tariyorum maske falan yaptığımda, iyice durulansın diye Neden ki? Taranılmaz mıymış
Mor_papatya_ Avcib Tariyorum kuzum duştan sonra taramam kendi haline bırakırım. Yine ne hurafe var acaba banyado saç tararsak kel mi oluruz yoksa😂😂😂
Semrasular Avcib ben taramıyorum saçın en esnek ve hassas olduğu yer ıslak ve sıcak olduğu zamandır. Çıkınca nemini iyice alıp öyle tararım.
220821 Ben taramam zaten kıvırcık saçlıyım o sertlikle falan hayatta açılmaz duştan çıkınca yağ falan sürüp tarıyorum
toffeenut Avcib sadece duşta tarıyorum desem🙊 dalgalı saçlarım duş dışında yolunuyor diye taramıyorum
minikoglummm Mor_papatya_ biri dondurma yersem bebeğim donar mı diye sormuştu 100 yıl geçse unutmam jajdjaj
minikturtam1 minikoglummm kiz öyle deme esimin babaneside bana dondurma yeme çocuk zature olur diyo. Haahaa 😁
Tugcealya minikoglummm yaaaa offf🤣🤣 annem de bana geçen çok soğuk su içme bebegin kafasina etkisi olur mideden dedi🤣🤦🏻♀️
Vera09 Avcib dusta ısı ve suyla cok kolay kopup kirilabilirmis diye taramiyorum ben ama tarasaniz da bisey olmaz bence😄
nilsmomy Avcib saç duşta taranınca kopar diye biliyorum o yüzden taramam çıkıp nemini alır daha sonra saç spreyi sıkar öyle tararım