Damlacaa hamd olsun dogal yoldan olmuş, değerin yükselmesine an itibaryla getek kalmamış tekrar bebek düşünmezsen tabi.
Fsh kaçtı o da önemli.
Reserv azken Dr lar tüp bile zor diyorlar, muhtemelen sende benzer süreçleri sıkıntıları fazlasıyla yaşamışsındır.