Bana ikili testte plesenta previa teşhisi konuldu.. 18.haftada çıkmaya başlamış dedi.. Detaylı ultrasona da plesanta çıkmaya başlamış ama takip gerektirir dedi doktora da yazdı yine.. Bu zamana kadar çok şükür kanamam vs hiç bişey olmadı🙏 şimdi 25 haftalık oluyorum 2 hafta sonra muayenem var bakalım İnşallah çıkmıştır.. Çıkmadıysa da sorun değil sezeryan yaparım.. Sende korkma cnm Allah büyük hepimizin ve meleklerimizin yardımcısı olur İnşallah🙏