zeynepdiner bende aynı senin yaşadıklarını yaşadım doktorum yok diye devlet hastanesinde bir doktora görünmeye gittim. Plesanta previa teşhisi koydu 15. Haftamda ve öyle karamsar konuştu ki aldı beni mezara koydu diyebilirim (erken doğabilir,doğumda kanın durmayabilir, rahmini almak zorunda kalabiliriz gibi) sonra başka bir doktora gittim özelde bunu nasıl söylemiş daha çok erken yukarı çıkıyo çoğu kişide dedi o gün nasıl geçti hiç bilmiyorum şimdi 22. haftadayım biraz yukarı çıkmış sorun yok