Sehrbnon122
Anladım canım sanırım biraz maddi açıdanda bakıyorlar. Bir tek embriyomuz kaldı onuda mecbur dondurduk, onun içinde tabi ücret ödüyoruz. Nasip Kısmet bu işler ama ikizim olsun isterdim, bünyemde gayet iyi kaldırdı tedavilerdeki ilaçları, neyse hayırlısı olsun tabiki.
Doktorun ama biraz kuralcı benim..🧐😄