Tcher123 adetin 2.gunu gittim vajinal muayene ediyorlar kist felan varmı onlara bakılıyor. Kullanacağın iğneler veriliyor o akşam başladım ben. Günde 2 iğne ile başladım.4.gun 3.igneye başladım 1o.gunde çatlatma iğnesi vuruldum canım. 2 günde bir ultrasyona gittim. Anestezi ile yumurtalar toplandı ben uyandığımda hicbisey hissetmedim kimi uyanınca hafif ağrı hissediyormus. Sonra 5.gune tek yumurtam geldi ve transfer oldum oda acısız biraz sıkışık olman gerekiyor muayene gibi aynı. Sonra 12 gün bekleme ☺️ umarım yardımcı olabildim hiç kafana takma ben sadece teste 2 gün kala strese girdim onun dışında düşünmedim hiç.