10+2 yım. Uyku hali, halsizlik,gaz, kabızlık var. Tahammülüm çok az. İştahım iyi. Dün diyetisyenime gittim. Plan program iyi olacaktır.
Bir de lekelenmem devam ediyor. Progestan kullanıyorum.
Küçük bir kızım var 4yasinda. İlgilenmek çok Zor geliyor. Geçecek inşallah sağlık ile bu zamanlarımız.
Kovide yakalanan arkadaşlarım, geçmiş olsun 🙏🙏