poyrazvearya Kızlar bugün 10 haftalık oldu şuan her şey yolunda ama akıntı ve halsizlik hiç bişey yapamam isteği var iştahımda gayet açık en başından beri bazen acaba her şey yolunda mı diye bazen çok endişeleniyorum sizde durumlar nasıl ❤️
ParildayanYildiz poyrazvearya bende 10+2 ayni halsizlik canım bişey yapmak istemiyor sabah açken bulantilarim oluyo gün içinde de acıkır acikmaz midem bulunmaya başlıyor
Medinedogru03 poyrazvearya ben 9+3 üm malessef kovide yakalandim çok kötüyüm bogazlarim şiş grip oldum hem ztn hamilelikten dolayı mide bulantilarim kusmalarim vardi hala devam ediyo kovid de eklendi tam oldu birde halzislik 2 katı oldu ve uyku istediği çok fazla
Eldgrn poyrazvearya 10+6 yız karın ağrısı gaz sancısı bol iştah başından beri kusma falan yok zaten öyle geçiyor bu aralar karın ağrım var anlamadım
ParildayanYildiz poyrazvearya olur inşallah canim hepimizin belirtileri farklı olabiliyor bende birkac hafta önce niye hiç belirtim yok diye düşünüyordum arada oluyo arada kayboluyo onu farkettim 2 haftada bir gidiyorum şuan doktora
poyrazvearya Medinedogru03 çok geçmiş olsun covidin bebeğe bir zararı var mıymış doktorunla görüştün mü 😥
Hande3535 Medinedogru03 bende 9+5im ve geçen perşembe covid oldum. Yarın son günüm artık inşallah. Siz ilaç kullandınız mı? Doktor bir sıkıntı olabilir dedi mi covid ile bağlantılı?
ParildayanYildiz Eldgrn o karın ağrısı bende de oluyo arada canım dün çok şiddetlendi korktum doktora gittim ama bir sıkıntı görmedi afedersin ama benim sarı akintim var ondan olabilir diye düşündüm
Eldgrn ParildayanYildiz sarı akıntı enfeksiyon oluyor diye biliyorum canım bende de oluyor o benim ki Allah’a şükür öyle şiddetli değil varlığı belli tabi
ParildayanYildiz Eldgrn evet canım öyleymiş doktorum bol bol su iç dedi ilaç yazmak için haftan küçük dedi dün çok şiddetliydi ama şükür arada oluyor artık
Medinedogru03 poyrazvearya evet konustum dün daha beterdi bugün biraz iyiyim zararı yok bol bol sıvı tüketiyorum bol bol su içmek lazım
Ebbbr 10+1 bende aşırı bulantı halsizlik kusmayla geçen bir haftaydı. Hastanede serum yedim bulantı ilacı vs kullanmama rağmen azalmadı. İçsem de kusuyorum o yüzden ilaçları kesip en kısa zamanda bulantıların geçmesini bekliyorum 😓