Ireemkcn bende yaptırdım fetal dna da yaptırdım ama anne kaninda yeterli bebek DNA si bulamadılar sonrasında amniyosentez oldum güvenilir bir perinatologa yaptırir ve yaptırdıktan sonra dinlenirseniz hiç bişey olmaz zaten artık USG kontrolunde yapılıyor o stresle 9 ayı tamamlamak daha korkunç geldi bana ve yaptırdım.. şimdi doğuma sayılı günlerim var Allah’ım sağlıkla kucaklarimiza almayi nasip etsin.