Geçmiş olsun. Bende amniyosentez oldum bebeğimin kalbindeki bir sorundan dolayı. Psikolojik olarak çok yıprandım. Düşünmek beklemek yaptırmak her bir aşaması zordu. Ama yaptırmasam daha zorlanacağımı biliyordum sürekli bunları düşünüp vesvese yaparak duramazdım bilmek istedim, kafaya takmayan rahat bir insan değilim maalesef. Tabiki sorunun ne olduğunada bağlı çok basit bir şeyse başka doktorada gösterebilirsiniz hemen amniyosentez olmak yerine. Ama olmak istiyorsanız kendinize 2-3 gün dikkat edersiniz dinlenirsiniz inşallah kolayca geçer. Sormak istediğiniz her şeyi sorabilirsiniz